vrijdag 30 maart 2012

Onze trouw: zelfgemaakte spullen

Ook voor onze trouw ben ik zelf creatief geweest vermits ik de dingen in de winkel te duur vond.
Zo heb ik onze uitnodiging helemaal zelf gemaakt op pc en uitgeknipt. Papier en lint komt van bij Ava.
Alsook de tafeldecoratie en de corsages heb ik zelf gemaakt. De roosjes waren uit foam dus heel gemakkelijk op voorhand te maken, ik heb ze van deze site
Het bruidsboeket was wel vers en heeft ventje gaan kiezen met aanwijzingen van mij ;-)
Ook de bedankjes heb ik zelf bijeen gezocht en in elkaar gestoken. Voor goedkoop, maar leuk speelgoed moet je hier zijn

Onze uitnodiging

Bedankjes voor de volwassenen

Merci chocolade en een gelukspoppetje in 17 verschillende kleuren

Voor de kindjes: windmolentjes, bellenblazers en badeendjes
Voor de grotere kinderen een zak met snoep (staat niet mee op de foto)


Kaarsenhoudertjes (grenadinepotjes van Aldi ;-))

tafeldecoratie met foamroosjes


Ons bedankkaartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!