maandag 23 december 2013

Prettige feestdagen!

Het kerstkaartje, ondanks dat de dochter niet veel zin had om te poseren vind ik het toch nog mooi geworden en de ontvangers vinden dit blijkbaar ook want ik heb alleen nog maar positieve commentaar gekregen :-)

De kerstboom en tafeldecoratie die even niet op tafel stond wegens slecht te fotograferen ;-)
Mijn raam- en deurdecoraties en de gekregen kerstkaartjes.
Ik ben benieuwd hoeveel we er deze week nog uit de brievenbus mogen vissen, toch altijd leuk die ouderwetse post :-)


1 opmerking:

  1. Inderdaad een heel mooi kaartje!! Ook voor jullie hele fijne feestdagen en alvast een heel fijn begin van 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!