maandag 26 mei 2014

Basisjurk 'Stof voor durf het zelvers' (eerste ritservaring)

2 weken geleden waagde ik mij aan mijn eerste ritservaring.
Het is de basisjurk uit het boek 'Stof voor durf het zelvers' geworden.

Ik heb een lieve buurvrouw (alsook meter van de jongste zoon) met jaren naaiervaring, dus ik heb het ineens op de juiste manier aangeleerd :-)
Ik ben tevreden met het resultaat en de dochter is in de wolken met haar nieuwe jurk.

Ze is tegenwoordig wel heel moeilijk te trekken die dochter van ons: ofwel poseert ze kei-overdreven (zoals de 2de foto ;-)), ofwel trekt ze gekke gezichtjes (die heb ik er maar af gelaten haha) ofwel is ze met iets totaal anders bezig zoals op de 3de foto (toen had ze een lieveheersbeestje gevonden: mama, lieveheersbeestje beweegt niet meer. Was al dood voordat ze het vast had even ter info ;-))



Kitties&Balloons van Lakehouse
      

Denken jullie ook nog aan de Give-away? Meedoen kan nog tot en met vrijdag 30 mei.

6 opmerkingen:

  1. Wat een snoeperig jurkje, en een onwijs leuke stof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het basisjurkje scoort altijd, ook bij mij. Een mooi stofje met een sober patroontje, dat is voor mij top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op naar nog vele ritstoepassingen want deze is alvast heel mooi gelukt! Leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het na 4 jurkjes nog steeds moeilijk met de rits... die uitleg had iets duidelijker gemogen. Misschien kan je eens een post over hoe jij het doet maken. dat zou mij zeker helpen.
    Wel super mooi en knappe dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, een rits, dat zou ik ook eens moeten proberen.
    Lap, de give away gemist: veel te druk, hè :-)
    Mooi kleedje, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!