maandag 5 januari 2015

Top 10 van 2014

Ik zag het concept al op een paar blogs verschijnen en vond het wel een leuk idee om er aan mee te doen :-)
Hierbij mijn top 10 van meest bekeken blogposts van 2014 en ik ben toch wel verschoten van bepaalde getallen achter een bericht ;-)



10. Mijn allereerste jurkje voor de dochter en de allereerste ritservaring, de basisjurk uit het boek 'Stof voor durf het zelvers' werd 99 keer bekeken.
http://www.frullemieke.blogspot.be/2014/05/basisjurk-svdhz-eerste-ritservaring.html

9. De 'I spy bags' die ik maakte voor op reis, werd 100 keer bekeken
http://www.frullemieke.blogspot.be/2014/08/i-spy-bags.html

8. Eentje waar ik wel van verschoot: Creatieve kids: vaderdag werd 102 keer bekeken

 7. De gepimpte bakfiets werd 106 keer bekeken
http://www.frullemieke.blogspot.be/2014/06/gepimpte-bakfiets.html

6. You are my wild: augustus en september werd 113 keer bekeken.
Toen ik met dit 'project' begon wist ik niet zeker of deze berichten wel aandacht gingen krijgen, maar foto's van de kindjes en hun gebeurtenissen doen het blijkbaar dan toch goed ;-)

5. Hier staat 1 van mijn eigen favoriete posts, mijn eigen 3 op een rij :-), deze post werd 118 keer bekeken.
De t-shirt van de dochter is ondertussen helaas te klein en die van kleine bandiet heeft korte mouwen gekregen dus gaat hopelijk deze zomer nog meekunnen, maar ik heb al andere dingen in petto om voor alle 3 te maken ;-)

4. Deze plek is voor mijn Pay it forward-oproep, blijkbaar toch 120 keer bekeken, maar ik denk dat de meesten wat 'schrik' hadden om zelf een pif te organiseren en is er daarom niet zoveel reactie op gekomen.
De 2 desbetreffende dames krijgen binnenkort hun beloofde cadeautje, iets later dan voorzien, maar het komt er zeker aan!

3. De give-away in samenwerking met 'Hippe Strijkapplicaties' die nu blijkbaar Sproetiz heet, werd 180 keer bekeken.

2. Originele geldcadeautjes werd maar liefst 200 keer bekeken

1. Het allergrootste succes dit jaar, 237 keer bekeken! 
De meeneembare autospeelmat, met dank aan het diy-pakket van Hilde@home. 
Groot succes ook bij de kindjes :-)

                              

2 opmerkingen:

  1. Leuk he :-) ik schrok ook van sommige getallen. Vooral omdat ik in verhouding niet zoveel volgers heb. Ik zat tussen de 200 en 5000 ( ja, echt waar maar ik ben er zeker van dat die eerste 3 berichten bij mij veel spam waren, heb er een tijd echt veel last van gehad.) De rest had wat normalere getallekes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien en vooral leuk om te weten hoeveel "piepertjes" er zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!