dinsdag 12 mei 2015

Gepimpte t-shirts en oef... deadline gehaald :-)

Strijken, ik doe het echt niet graag (jeugdtrauma van vroeger denk ik vermits wij ons mama moesten helpen met de strijk en dit toch wel heel veel was vermits wij met 5 kinderen thuis waren ;-)).
Om het toch iets aangenamer te maken heb ik vorige keer tussendoor een paar flockjes gestreken die al uitgesneden klaar lagen :-)
Voor de Olaf gaat de eer naar mijn vriendin, zij heeft deze met haar cameo uitgesneden op mijn flockfolie tijdens een middagje gezellig in de tuin zitten en spelen :-)
Binnenkort toch wel eens werk maken om wat meer te testen met mijn cameo want buiten namen en tekeningen uit de store snijden heb ik er nog niet veel anders mee gedaan en je kan er zoveel meer mee.
Meisjest-shirts van Hema, jongenst-shirts van Action

Kleine man is toch zo klein niet meer als je hem zo naast zijn grote zus ziet staan, gaat niet lang meer duren of hij steekt haar voorbij denk ik ;-)

En oef... gisteren heb ik dus de deadline gehaald om ons allemaal (buiten de papa) in iets zelfgemaakt te steken voor de communie aankomende donderdag.
Er stak toch meer tijd in dan ik dacht, maar ik ben tevreden met het resultaat.
Hierbij een tipje van de sluier ;-)
De blazers voor de jongens en de bolero's voor de dames zijn wel gekocht, daar begon ik niet meer aan.
Het ziet er spijtig genoeg naar uit dat we die toch echt wel nodig gaan hebben (had ik sowieso al wel voorzien voor in de kerk want het is toch maar frisjes daar), hopen jullie mee dat het weer toch nog iets draait en dat we een zonnetje mogen verwelkomen?


2 opmerkingen:

  1. Oooh, zo'n mooi kleurrijk stapeltje, ik ben benieuwd!!!! En de flockjes zijn ook goed gelukt! Strijktrauma's? Ik streek als tiener thuis veel en doe het nog altijd graag. Maar ik strijk niet veel kleren. Spaar ook meestal flockjes en strijk op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strijken is ook mn ding niet ;) Toffe tshirts!
    Nieuwsgierig naar de communie outfits!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!