maandag 13 augustus 2018

Hocus pocus tover t-shirts :-)

Net zoals veel naaisters ben ik gezwicht voor de toverstof ;-)
Stof die verandert van kleur als die in aanraking komt met zonlicht, de kinderen vinden het geweldig! (en ik stiekem ook wel ;-))
Bij de jongste komen er golven en zonnetjes bij, bij de dochter verfspatten en bij de oudste wordt heel het pand geel met palmbomen.

Ik ging op zoek naar een stoffenzaak die ook jongensstofjes in de aanbieding had en zo kwam ik bij Van Der Heidenstoffen terecht, die heeft echt een uitgebreide collectie aan toverstofjes!

Ook over het patroontje dat ik gebruikte geef ik graag wat meer informatie want dat is echt een toppertje en bovenal nog gratis ook!
Ik gebruikte de Rowan Tee van Misusu Patterns, een uniseks patroontje van maat 62 tot en met 164.
Ik maakte de versie met korte aangeknipte mouwen, maar het patroon bevat ook een lange mouw en een zakje als optie dus het patroontje gaat hier binnenkort zeker nog eens gebruikt worden.
Het naait ook zo geweldig snel, op een kleine 3 kwartier had ik 1 t-shirt af inclusief stof knippen.

Zoals ik in mijn vorige blogpost al vermeldde, heeft Misusu Patterns een leuke challenge lopen, meer informatie over de FREEkin' Sewing Challenge vind je hier en dit patroon komt dus ook in aanmerking om deel te nemen.
Je kan nog tot en met 18 augustus deelnemen, er is tot die tijd een korting van 15% op al je aankopen met de code MISUSU15 en er zijn mooie prijzen te winnen, dus ik zou zeggen waag je kans!

En nu showen maar met die toffe t-shirts ;-)


 Toverstof met zebra's
Toverstof met bootjes
Toverstof met verspatten
Alle 3 van bij Van Der Heiden Stoffen
Patroon: Rowan Tee van Misusu Patterns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!