maandag 26 november 2018

Back in time with Nina

English
Today I'm showing you Nina the newest member of the Sansahash family :-)
Nina brings you back in time with her sweet vintage design: dramatic puff sleeves, empire waist and button loops at the back.

There are 2 lengths options: Baby-doll length and just above knee-length, I sewed the just above knee-length.
There are also other options you can add to finalise the look: add a sash or add a removable peter pan collar

I used a cherished fabric gem from my fabric stock and am totally in love with the new dress for my daughter.

Nederlands
Vandaag laat ik jullie Nina zien, de nieuwste telg van de Sansahash familie :-)
Nina brengt je terug in de tijd met haar lieve vintage look: pofmouwen, hoge taille en een achterpand met knooplusjes.

Er zijn 2 lengtes: babydoll lengte en net boven de knie lengte, ik naaide de net boven de knie lengte.
Er zijn ook 2 andere opties dat je kan toevoegen om de look helemaal af te maken: je kan een strik of verwijderbaar kraagje toevoegen! 

Ik gebruikte een heel gekoesterd stoffenpareltje om deze jurk te maken en ik ben helemaal verliefd op de nieuwe jurk voor mijn dochter.


English pattern: Nina from Sansahash

Nederlands patroon: Nina  van Sansahash

Stof: Swan Lake van Michael Miller gekocht bij De Stoffengalerij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!