donderdag 14 februari 2019

Verjaardagscadeautjes voor de vriendinnen van de dochter part 2 ;-)

In mijn vorige blogpost die ging over cadeautjes liet ik al vallen dat ik bezig was met nog verschillende cadeautjes voor 2 vriendinnetjes van de dochter.

Ook aan deze dames werd gevraagd wat hun lievelingsdiertje en kleur was en zo werden er weer 2 leeskussens en 4 geflockte t-shirts gemaakt :-)
Beiden doen aan turnen en het ene meisje houdt van paarden, het andere meisje van cavia's.


Stofjes leeskussen: Michael Miller Katoen - zeemeerminWild Horses - Alexander Henry beiden van bij De Stoffengalerij grijs en bruin restje van in mijn stoffenvoorraad
Flockfolie: allemaal van bij Feeërieke
T-shirts: Zeeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!