donderdag 2 mei 2019

We love gymnastics


Het is hier al een tijdje stil op de blog, maar achter de schermen ben ik echt heel druk bezig geweest.
Zo maakte ik gepersonaliseerde t-shirts voor de turnkring waar ik vandaag over ga bloggen en een heel deel kostuums voor het turnfeest van afgelopen weekend (dat is voor in een ander blogbericht)

Ik maakte op vraag t-shirts voor al de gymnasten en coaches van de selectiegroep toestelturnen: 33 gymnasten waarvan 1 jongen, 2 t-shirts voor de vrouwelijke coaches en 2 t-shirts voor de mannelijke coaches.

Ook maakte ik nog 9 t-shirts voor de We are next, dat is de jeugd van de turnkring die in andere groepen mee gaan helpen.

Het andere t-shirt dat je op de foto ziet was dan weer voor de dochter van 1 van de coaches om haar gip in voor te stellen.

De cameo, mijn handen en de pers hebben dus wel wat overuren gedaan na die 47 t-shirts ;-), uiteraard deed ik dit niet allemaal in 1 keer, maar in stukjes ;-)




t-shirts:  kinderen Zeeman, dames Zeeman, heren Zeeman
flexfolie: Glitterflexfolie Jade van bij Silhouetteshop
flockfolie: witte flock en Turquoise Flock beiden van bij Feeërieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!