dinsdag 17 september 2019

Dance like a mermaid van Made by Runi - Pattern of the week

Ik naaide nog eens een Made by Runi patroon.
Mijn allereerste turnmaillot en voor de allereerste keer vrij goed gelukt al zeg ik het zelf :-),
de dochter is blij met haar unieke turnmaillot en na een testronde werd hij goedgekeurd ;-)
Dance like a mermaid is 'patroon van de week' en is dus in promotie van 16 tot en met 23 september. Je hebt geen code nodig, de prijs is aangepast op de website.
Je kan de maillot/zwempak maken in 1 stuk zoals ik heb gedaan of met een rokje.
3 verschillende rokopties en 3 verschillende mouwopties.
Ik maakte deze uit velours de panne van bij Driessen Stoffen en naaide er vilten bloemetjes op van bij Action, benieuwd hoe die uit de was gaan komen.


Patroon: Dance like a mermaid van Made by Runi
Stof: Velours de panne donker blauw van bij Driessen Stoffen
Bloemetjes van bij Action, te vinden bij het knutselgerief 

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!