maandag 13 januari 2020

Zelfgemaakte kerstcadeaus

Net zoals voorgaande jaren maakte ik ook afgelopen jaar een paar kerstcadeaus zelf.
Ik maakte in totaal 5 Ellis envelop cases (patroon van Bel'Etoile) en 5 Scrunchies (patroon van Ellie and Mac), beiden gratis patronen!
Deze deelde ik uit aan mijn 2 metekindjes (zij kregen er ook een maskertje en nagellak bij), de dochter, eentje voor een klasgenootje van de oudste zoon en eentje voor een ander scoutsmeisje vanuit de dochter haar groep.
Voor mijn zus (meter van de jongste zoon) en metekindje (haar dochter en dus zowat dezelfde smaak als de mama ;-)) bedrukte ik nog hoodies van H&M.
Voor mijn andere zus (de meter van de oudste zoon en de mama van Thorsten en Torvi) bedrukte ik nog 2 t-shirts van Zeeman zodat ze binnenkort kunnen twinnen :-) 







Patroon: Ellis envelop cases (patroon van Bel'Etoile) en 5 Scrunchies (patroon van Ellie and Mac), beiden gratis patronen!
Hoodies: van H&M
T-shirts: van Zeeman
Flockfolie: van Feeërieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!