dinsdag 7 juli 2020

Ellie and Mac guestblogger, pattern mash up

Ik was nog eens guestblogger op de Ellie and Mac blog

Deze keer ging ik voor een pattern mash up, ik ging namelijk aan de slag met de Kids Sunshine Leggings en de Be Smart Jumper.
Ik maakte een rok met een short onder zodat mijn dochter ongestoord kan spelen, klimmen en turnen zonder haar onderbroek te showen ;-), in de kleur kaki zodat ze het rokje kan aandoen voor de scouts.

Hier op de blog laat ik alleen de foto's zien van het afgewerkt product, als je de tutorial wil zien (wel in het Engels, maar met foto's, dus vrij duidelijk), ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Ellie and Mac blog


Patronen: de Kids Sunshine Leggings en de Be Smart Jumper van Ellie and Mac
Stof: Viscose tricot kaki van bij De Stoffenstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!