dinsdag 4 augustus 2020

Mondmaskers

Mondmaskers, 1 van de onderwerpen de afgelopen weken sinds we in heel de wereld geveld zijn met Covid-19 :(
Ook ik ging aan de slag om familieleden, vrienden en kennissen te voorzien, dit is de lading dat ik naaide van maart tot en met eind mei.
Die dat ik vandaag laat zien, zijn alleen nog maar de mondmaskers voor bovenstaande mensen ;-), die van ons laat ik in een andere post wel eens zien.
Ik gebruikte het gratis patroon van Craft Passion, deze werd het aangenaamste bevonden door mijn testpanel.
Dit is een patroon dat in 4 maten komt: mannen, dames en tieners, kinderen van 7-12 jaar en kinderen van 3-6 jaar.
Lang leve de leuke printjes en mijn eindeloze restjesbak ;-)
Zo lopen de mensen tenminste met een leuk masker rond, alhoewel er ook mensen waren die toch maar voor effen gingen zoals je op de foto kan zien.


 Patroon: gratis patroon van Craft Passion

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!