woensdag 4 november 2020

Ellie and Mac guestblogger, snuffelmat en trektouw tutorial

Het is hier een beetje hectisch geweest de afgelopen tijd, heel het leven loopt zo anders met Covid-19 in ons leven πŸ˜•
Veel tijd om creatief bezig te zijn en te bloggen is er helaas precies niet meer.
Zal ook wel een beetje te maken hebben met onze nieuwe huisgenoot die we sinds 5,5 weken in ons gezin hebben πŸ˜‰
Hierbij stel ik u Billie voor, onze border collie pup van bijna 14 weken πŸ˜€

Ik was nog eens guestblogger op de Ellie and Mac blog en die blogpost staat helemaal in het teken van Billie, ik maakte namelijk een snuffelmat en trektouw voor hem.
In principe moet hij dus de koekjes zoeken dat tussen de stof verstopt zit, maar zoals je ziet gebruikt hij de mat dus ook graag om op te gaan liggen πŸ˜‚

Hier op de blog laat ik alleen de foto's zien van het afgewerkt product, als je de tutorial wil zien (wel in het Engels, maar met foto's, dus vrij duidelijk), ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Ellie and Mac blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!