donderdag 24 december 2020

Prettige feestdagen!

Toegegeven, 2020 was een grote flop...
Daarom wensen wij jullie voor 2021 een jaar met een goede gezondheid, veel liefde en plezier aan de top!

Normaal gezien worden de feestdagen hier heel groots gevierd, kan ook niet anders met 3 zussen en 1 broer langs mijn kant ;-)
Helaas zal het er dit jaar niet inzitten en gaan we vindingrijk moeten zijn om al die cadeautjes en nieuwjaarsbrieven bij de grootouders, meters en peters te krijgen, maar dat komt wel in orde.

Geniet van de kleine dingen, blijf positief, samen komen we erdoor!
2021 gaat (hopelijk) beter worden.
Ik hoop mijn creativiteit en de zin om terug te naaien enz wat terug te vinden, want het valt wel op dat er door heel die covid-19 nog maar heel weinig tijd en zin te bespeuren was spijtig genoeg, maar er zijn wel andere dingen dat ik terug herontdekt heb: terug wat meer lezen, gaan wandelen in de natuur, gezelschapsspelletjes spelen,... genieten van de kleine dingen dus :-)

Stay safe! Let's beat the virus!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!