dinsdag 31 mei 2022

Kleine projectjes

Een paar kleine projectjes, te klein om allemaal apart over te bloggen, daarom in 1 bericht ;-)
Een leeskussen en een t-shirt voor de verjaardag van een vriendinnetje van de jongste zoon.
Een t-shirt met Shrek (erop gezet met transferpapier) voor het scoutsweekend van de jongste zoon.
Een t-shirt voor de dochter om in te turnen.
En 2 canvassen met een line-art tekening gemaakt met naald en draad (zag ik op TikTok passeren en wou ik ook eens proberen) voor mijn 2 metekindjes.



Stofje is een overschotje van in mijn kast.
Effen t-shirts van bij Zeeman (korte mouwen) en Hema (lange mouwen)
De canvas, naald en draad en het binnenkussen komen allemaal van bij Action.
Flock en flexfolie van bij Feeërieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!