vrijdag 1 juli 2022

Einde schooljaar, juffencadeaus

Het was weer zover, het einde van het schooljaar.
Ik had in de loop van het jaar weeral vanalles gepind op mijn Pinterestbord einde schooljaar, maar mijn idee kwam pas naar boven toen ik effen drinkflessen zag staan in Action 😂😏, ik vulde de flessen met kleine Merci'tjes, maakte nog een sleutelhanger erbij en klaar was het cadeautje 😀

De jongste zoon had 2 juffen dit jaar (elke maandag de 2de juf) en kreeg wat extra uitdaging, dus voor die juffen maakte ik een sleutelhanger extra.
De dochter sluit haar carrière op de basisschool af, dus gaf aan haar juf, de turnjuf, de godstdienstjuf en de directrice (maar die noemen ze ook juf) een cadeautje af.

Drinkfles van bij Action
Vinyl en gerief voor sleutelhanger van bij Feeërieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!