maandag 17 juli 2023

Vestjes voor het schoolfeest

Wegens verbouwingen, Covid,... was het al even geleden dat er op de basisschool nog eens een heel groot schoolfeest gedaan werd.
Er werden uiteraard alternatieven gedaan en kleinschalige optredentjes enz, maar dit jaar was het nog eens tijd voor een heel groot spektakel met alles er op en eraan en het was geweldig!
Net zoals in 2014 gaf ik mij op om een deeltje van de kleren te naaien, het werden 9 gele satijnen vestjes voor een 1001 nachten dans 😃
Sorry voor de geblurde gezichtjes, maar vermits het niet mijn kindjes zijn, neem ik het risico niet om ze zonder blur te plaatsen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!