maandag 4 december 2023

Gepersonaliseerde t-shirts voor het DansTeam

Sinds dit jaar hebben wij een DansTeam op onze turnkring waarvan ik de leidinggevende ben.
Vermits we voor de turnkring per groep clubt-shirts hebben, wilde ik voor het DansTeam ook een t-shirt voorzien.
Ik koos een mooi kleurtje van t-shirt uit, maakte het logo gebruiksklaar en personaliseerde de t-shirts met hun naam.
16 t-shirts in totaal, maar ik ben vergeten om van het hele totaal een foto te nemen voordat ik ze uitdeelde en de les erachter waren de dansers niet allemaal aanwezig of hadden ze hun t-shirt niet aan, dus op de foto's zijn het er iets minder ;-)








T-shirts: Van het merk Fruit of the Loom, Sky Blue, besteld bij Wordans
Glitterflexfolie: Jade en Galaxy Black van bij Silhouetteshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!