maandag 14 mei 2012

Zelfgemaakte wandopberger voor in de mobilhome

Het is zover, mijn allereerste projectje op de naaimachine is een feit :-)

2 weken geleden vond ik in Hema dit pakketje met stofjes, vond ze leuk, maar ze hadden nog niet echt een doel.

Wij gaan regelmatig weg met onze mobilhome en met 2 kids, een man en een hond heb je wel wat opbergruimte nodig ;-)
Ons wasgerief stak eerst in een soort toiletzakje, maar echt handig was het niet, dus bedacht ik ineens dat ik een wandopberger kon maken met dit als resultaat.
Alles staat niet super recht, maar ben er toch tevreden mee ;-)





3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank u :)
      Vond die gemaakte van in de winkel allemaal zo duur voor hetgeen wat het is ;-)

      Verwijderen
  2. Dat ziet er handig uit, ook erg leuk met die vrolijke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!