maandag 17 december 2012

Prettige feestdagen!

Nu dat de sint terug vertrokken is, werd het tijd om het huis te versieren voor de komende feestdagen.
De zoon vond het super om te doen en heeft heel goed werk verricht moet ik zeggen ;-), ik heb niet veel moeten veranderen aan de kerstboom.

Het kerstkaartje dat was een ander paar mouwen ;-). Ik had vanalles uitgewerkt, maar de kindjes waren hevig, de dochter had geen goesting, al een chance poseerde de zoon wel mooi :-p
Met de dochter heb ik een paar dagen erna nog eens foto's proberen te trekken, maar toen wou ze ook niet.
Dus het zijn gewoon spontane foto's geworden en al bij al vind ik het kaartje toch nog geslaagd :-)

Iedereen prettige feestdagen gewenst!!!


Speelse boom :-)
De paarse ballen zijn van glas, ik had er wat schrik voor, maar wonder boven wonder blijft de dochter er heel goed af ;-)

                            


Versiering voor het raam

Langs binnen getrokken zodat je het toch iets beter ziet

Krans aan de voordeur

15 opmerkingen:

  1. Ik houd helemaal niet van die in scene gezette foto's onder de kerstboom. Dit is juist leuk, gewoon, je kids.... zoals ze zijn. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Heb er al heel veel leuke reacties op gekregen :)

      Verwijderen
  2. Leuke foto's meis!!!!
    Enne je kerstkaart .... super!!!!!!
    Niks leuker dan spontane foto's!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit!
    Ook voor jullie fijne feestdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat van de kaart en de boom zijn leuk!

    Veel plezier met de feestdagen en het nieuwe jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaartjes geworden ! En zo gezellig,vooral die slinger aan het raam vind ik super :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die lagen in Aldi en kon ze niet laten liggen :)
      Was alleen de kleur van de kerstboom een beetje uit het oog verloren haha :p
      Maar ik vind ze nu wel heel leuk op hun nieuwe bestemming :)

      Verwijderen
  6. Super kaart!!! Erg leuk...inderdaad lekker spontaan.

    Jullie ook fijne feestdagen en heel veel geluk & gezondheid gewenst!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je het verhaal erachten niet kent dan zou je zeggen dat deze kaart zonder slag of stoot tot stand gekomen is. Een gezellige kaart met een leuk rijmpje. Helemaal goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat het zo overkomt ;-)
      Ze hebben alleszins dolle pret gehad bij de making-off haha :p

      Verwijderen
  8. Oh maar die foto's zijn juist ontzettend leuk zo! Wat een gezellige kerstboom hebben jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij ons hebben Bridget en Kirsten het vorige week allemaal versierd (ook in elkaar zetten van de nepbomen, ik ben allergisch voor de hars van kerstbomen helaas), ik lag voor pampus op de bank, maar ze hebben het ook mooi gedaan.

    Gezellige foto's zo hoor, leuk om te zien hoe ze met z'n tweetjes met de kerstballen in de weer zijn.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook een nepperd, gewoon voor het gemak, al die naaldjes dat na een tijdje in het rond vallen, pfff.
      De zoon wou daar ook al mee helpen, maar dat ging iets minder vlot dan het versieren ;-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!