woensdag 19 december 2012

Secret santa swap

Ik heb nog eens meegedaan met een swap.
Net zoals de vorige keer organiseerde het Facebookgroepje 'Hobby naaiwerkjes' een swap, deze keer voor jezelf en eventueel kerstmisgericht als de ontvangster dat wou.
Alles werd geregeld via Lootjestrekken en via onze Pinterest

Ik had iemand die niet veel feeling heeft met kerst, maar wel zot stond van de 'befaamde roosjesoorbellen', mijn keuze was dus snel gemaakt ;-)

Een setje roosjes en dahlia's, een kralenketting, een gepimpt toiletzakje, knoopjes om zelf mee aan de slag te gaan en 2 sleutelhangers voor haar 2 dochters
                                 
Zelf kreeg ik dit in de plaats van iemand anders:

Hele leuke verpakking

Een borstvoedingst-shirt en gehaakte sterhangertjes in snoepjeskleuren

Geen fotograaf in de buurt dus even de spiegeltechniek gebruikt om te laten zien dat de t-shirt perfect past ;-)



10 opmerkingen:

  1. Hoe leuk!
    Ik wou ook eens gaan kijken naar de facebookpagina, maar de link doet het helaas niet. Wil ook wel eens meedoen aan een swap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is volgens mij een geheime groep geworden. Ik zal eens zien of ik je kan toevoegen (dan moeten de beheerder wel nog toestemming geven)

      Verwijderen
  2. wat enorm leuk zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne pakketjes zeg. Het shirt staat je echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post ! En dat shirt is echt mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice :)
    Heb je trouwens nog geen envelopje van mij gekregen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!! Shirtje staat je goed!
    Veel plezier ermee!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen en dat shirtje is echt GAAAAF!

    FIJNE FEESTDAGEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke swap! T-shirt staat je heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!