woensdag 16 januari 2013

Kleine knutseltjes

De voorbije weken heb ik nog een paar kleine knutseltjes gemaakt die ik nog niet vermeld heb op mijn blog, dus neem ik daar nu even de tijd voor.

Een geboortecadeautje voor een forumvriendin


Gepersonaliseerde magneten gemaakt voor mijn tante haar gezin in de hoop dat ze hun taakjes dan beter gaan uitvoeren ;-)

Klein cadeautje om de meters te vragen (is de 12 weken echo, die was het mooiste om te gebruiken)

Centjes voor de nieuwjaarsbrief ingepakt voor mijn 2 metekindjes (met chocolade centen bij en een boekenlegger)

Knoopjesoorbellen voor de dochter die sinds de feestdagen gaatjes heeft :-)

8 opmerkingen:

  1. Toftof!

    Had Yitte last van het schieten? Of is alles vlot gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties!!! Die oorbellen zijn schattig!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-), ben benieuwd hoe ze in haar oortjes staan :-), zelf nog niet geprobeerd :p

      Verwijderen
  3. Wow je bent echt super productief bezig! En dan ook nog de PIF er bij. Druk hoor! Maar wel ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn wel opgespaarde foto's zenne ;-)
      Ik zou terug wat meer willen naaien, maar heb daar 's avonds gewoon de fut niet meer voor (kan pas beginnen als de kindjes in bed liggen want mijn dochter vindt de machine heel interessant)

      Verwijderen
  4. Helaba ik heb duidelijk jouw adres uit mijn mail gehaald, want ik vind er niets van terug. Wil je het me nog even doormailen aub? Merci! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat leuk dat je mijn volger geworden bent, ik wist niet dat blog een zo leuk kon zijn ben pas twee maanden bezig maar er helemaal aan verslingerd
    Ik ga jouw ook volgen Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!