donderdag 31 januari 2013

Gepimpt setje voor mijn jarig nichtje

Een paar dagen geleden is mijn nichtje 4 jaar geworden.
Afgelopen weekend zijn we naar een binnenspeeltuin geweest om haar verjaardag te vieren.
Haar mama vroeg kleertjes en ik dacht meteen aan frullen met flockfolie ;-)
En vermits ze ook altijd een beetje jaloers is op de cadeautjes die grote zus (mijn metekindje) van mij krijgt heb ik er nog 2 paar zelfgemaakte oorbellen bij gedaan.
Ze was super blij met haar bling bling cadeautje :-)

Zie hier het resultaat:





8 opmerkingen:

  1. Ik kan me inbeelden dat je dat meisje heel erg blij hebt gemaakt! Groetjes, creazus An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat heb je echt prachtig gedaan, vooral die naam ziet er top uit! Die oorbelletjes zijn ook megalief. Kortom: een set om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hip nichtje!!!!!!!!
    Echt gaaf!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat heb je netjes gedaan! En ik weet uit ervaring dat jouw oorbelletjes echt super tof zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :)
      Haar mama moest in de speeltuin zelf al direct de roosjes insteken dus ze was content :p

      Verwijderen
  5. Wat leuk gedaan!!
    En een erg leuke naam...Nuna. Nooit eerder gehoord.
    Fijn weekend!
    Liefs
    Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!