dinsdag 26 februari 2013

Zelfgemaakte verjaardagscadeaus voor mijn metekindje

Mijn metekindje was vorige week jarig.
6 jaar is ze geworden, al een heuse dame dus :-)

Afgelopen zondag zijn we gaan bowlen voor haar verjaardag en de kindjes vonden het fantastisch.
Voor de dochter was er een ballenbad en een springkasteel, de zoon heeft meegedaan en wonder boven wonder kon hij het eigenlijk wel heel goed :-)

Ik had voor haar een dekbedovertrek gekocht en dan nog een haarspeldenhouder en oorbellenhouder gemaakt.


Stofje zat in een stoffenpakket dat ik gekocht had via Lapjes ruilen hier op blogspot

Bovenste lintjes zijn van een lintenpakket dat ik via Lapjes ruilen heb gekocht, het kantje komt uit een pakketje van Hema, maar ik vind ze niet direct terug op de webshop

Zelfgemaakte haarspeldjes

Gepimpte oorbellenhouder, de houder heb ik gekocht bij Lobbes, de steentjes komen van bij Wibra

Zelfgemaakte oorbellen

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een geweldige cadeautjes ! Ik moet hier ook nog iets verzinnen voor een klein jarig meisje binnenkort en nu ik er over nadenk moet ik ook nog een cadeautje meebrengen voor haar iets grotere zus. Zelfgemaakte oorbellen voor de oudste, yep goed plan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat ik je inspiratie heb gegeven ;-)
      Hier doen de oorbelletjes het ook altijd goed dus het was een schot in de roos :-)

      Verwijderen
  2. Super cadeau's !!Gaat je metekind blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een hele dikke kus en knuffel gekregen :-)
      Dus het was een geslaagd cadeau hihi

      Verwijderen
  3. Leuk hoor dat bord!! Met al die gezellige en vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Heb nog wat stof over voor mijn ander metekindje en hopelijk voor mijn dochter ook nog want het is inderdaad wel een heel fleurig leuk stofje :-)

      Verwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gemaakt! Wat ben je toch ook creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Vind het wel leuk dat er zo gereageerd wordt op mijn zelfgemaakte dingen, ben nogal onzeker op dat vlak en dacht dat het niemand ging interesseren ;-)

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende kadootjes!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk zeg!! Daar zal ze zeker blij mee zijn!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!