donderdag 28 februari 2013

Pif-cadeautjes verstuurd

Een tijdje geleden plaatste ik een Pay it forward oproep.
Ondertussen zijn alle envelopjes de deur uit geraakt en volgens mij ook bij iedereen aangekomen, dus kan ik een berichtje plaatsen met foto's op mijn blog  :-)

Veel plezier ermee dames!

Tante Jannie liet weten dat ze houdt van kleurrijk en van juwelen allerhande dus kreeg zij dit in de bus en heeft er ook al een leuk blogberichtje over getypt

Sister Sew houdt van blauw, rood en retro, hopelijk is zij ook blij met haar pakketje

Hoemmelke haar lievelingskleur is rood en haar lievelingsdier is onder andere een eekhoorn, zij heeft er ook een blogberichtje over getypt :-)

Dragonfly draagt soms oorbellen en 1 van haar lievelingskleuren is groen. Haar lievelingsdiertje is een schaap, ook hier een heel leuk blogbericht

La fille gentille houdt van rood en blauw en heeft dit pakketje aangekregen. Ook hier een leuk blogberichtje :-)

14 opmerkingen:

  1. jaja, bij mij is het ook aangekomen!!!
    Het hartje hangt al in mijn naaihoek, de eekhoorn vind ik keitof en ik ga de broche wel omvormen naar een magneet, dan zie ik hem meer!
    en de sleutelhanger heb ik voorlopig ook in mijn naaihoek gehangen als decoratie!

    t blogberichte volgt nog!! Ik sta wat achter met bloggen
    Groetjes en heel hard bedankt! ik ben er blij mee!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige PIF! Daar zullen ze zeker blij mee zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een giga leuke pif zeg, daar zullen ze zeker allemaal blij mee zijn!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook dat ze er allemaal blij mee zijn, maar tot nu toe alleen maar enthousiaste reacties, dus zit wel goed :-)

      Verwijderen
  4. ziet er helemaal te gek uit....dat zijn een hoop glunderende gezichten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal erg leuk!! Leuk gedaan, super!
    Er is een dame die het volgens mij heel druk krijgt met het organiseren van haar PIF, zij deed bij mij ook mee namelijk... Bijzonder ;)

    Liefs!!

    P.S. is er van mij al een envelop aangekomen bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk hoor! Je had er al een berichtje over staan op je blog... Soms is de digitale wereld zo lastig bij te houden, laat mij maar lekker aan snail mail doen, dat is meer mijn tempo ;)

      Liefs!!!!

      Verwijderen
  6. Ik ben blij dat je ze mooi vindt! Veel plezier ermee! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ik zag je bericht in het overzicht en dacht: "Hey, die foto komt me bekend voor!" Had dus helemaal niet door dat het mijn eigen foto was haha. Maar je hebt echt super mooie dingen gemaakt zeg! Ik draag de oorbellen en de ringen echt vaak trouwens :) Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja sorry, ben het vergeten te vragen of ik hem mocht nemen.
      Ik was er zo van overtuigd dat ik er een foto van genomen had, maar heb hem blijkbaar op 1 of andere manier toch gewist van op de pc want vond hem nergens meer.
      Blij om te horen dat je de juweeltjes zoveel draagt :-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!