vrijdag 5 april 2013

Opgeruimd staat netjes

Ik ben steeds op zoek naar handige, leuke opbergdingen om alles zo georganiseerd mogelijk te krijgen.
Met kindjes in huis krijg je nogal snel heel veel gerief bijeen ;-)

Ik heb me eens bezig gehouden om het knutselgerief een beetje te sorteren.
Wij krijgen bij de chinees altijd bakjes die heel handig zijn om zo'n kleine dingetjes in te doen en om gemakkelijk te kunnen zien wat er in zit heb ik er iedere keer iets op gekleefd van wat er in zit :-)

De andere opbergers zijn van Ikea en zijn volgens mij om toiletrollen in op te bergen (vind ze zo direct niet op de website, ze kosten ook bijna niks).
Een verloren hoekje in de keuken is een handig opbergplekje geworden voor onze kruimeldief en de plastic zakjes.
Een ander hoekje in de living heb ik gebruikt om het inpakpapier handig weg te bergen (deze tip had ik eens gezien op Pinterest)




8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ;-) deze zijn al veel langer in orde, maar altijd vergeten te bloggen.

      Verwijderen
  2. Orde en netheid! ;) Die dingen van IKEA zijn om plastic zakjes in op te bergen trouwens :)Goed idee om er pakpapier in op te bergen! Dat idee ga ik denk ik van je gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep, ik bewaar er ook tasjes in, zoals jij ook hebt gedaan. Oh ik zie dat Tante Jannie dat ook al zei. Ik heb er hier ook eentje hangen, superhandig. Volgens IKEA : Voor het opbergen van plastic tasjes, wc-/keukenrollen, wanten, sokken, etc. Als ik er nou ook eentje ophang voor sokken... zou het dan goedkomen met die 37 paar enkelingen die wachten op hun maatje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik moet zeggen dat ik maar heel zelden een sok kwijt geraak, maar de kindjes moeten ook wel direct hun wasgoed in de wasmand gooien.
      Misschien als ze binnen een paar jaar wat nonchalanter worden dat ik het ook voor ga hebben? ;-)

      Verwijderen
  4. Ik gebruik ze ook voor tasjes, maar dit is ook wel heel handig!! Deze onthou ik voor als ik terug ben in NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is allemaal mooi en vrolijk opgeruimd. Moet ik onthouden, want ik heb ook zat losse rommeltjes die nergens weten waar ze moeten zijn :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!