woensdag 10 april 2013

Zelfgemaakte cadeaus voor mijn metekindje 2

Eind maart was mijn 2de metekindje jarig.
Zij is de dochter van mijn jongste tante en werd 7 jaar.
Een flinke jonge dame die heel veel van knutselen en tekenen enz houdt, dus dat moedigen we zeker aan.
Ik heb voor haar een gepersonaliseerde tas gepimpt en die gevuld met leuke knutselspulletjes.

Hier blogde ik de cadeautjes voor mijn ander metekindje, je zal zien dat sommige dingen een beetje op elkaar lijken ;-), zo heb ik voor deze meid ook een haarspeldenhouder en oorbellenhouder gemaakt.


Canvas van Action, stofje en lintjes zaten in een pakket dat ik aangekocht heb via Lapjes ruilen hier op blogspot

oorbellenhouder van bij Lobbes.nl

Gepimpte map van Action, pennenzak van bij lobbes.nl, voor €0,99 ga ik echt niet de moeite doen om zelf eentje te maken ;-)

Schoudertas zal je herkennen van dit bericht, we zijn nog eens naar die camping gegaan en hebben er toen weer eentje gekregen :-)



10 opmerkingen:

  1. Jee, wat maak jij toch een prachtige dingen! Zo origineel en netjes gemaakt en afgewerkt! Daar zullen de kids zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het super mooie compliment :-)
      Begin er wel van te blozen hihi

      Verwijderen
  2. Echt leuk. Het moet niet altijd van nul zijn om iets supermooi te maken. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke cadeautjes. Daar gaat je metekindje super content mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe cadeautjes zeg!! Jij bent echt ZO creatief, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt... heb hier een beetje zitten piepen ga je volgen geniet nog van je zwangerschap ben blij dat de uitslag van de punctie toch redelijk mee viel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een super cadeau-pakket! Daar is ze vast wel heel blij mee! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!