woensdag 15 mei 2013

Geboortekaartje en suikerbonen van Thibe

Net zoals bij de dochter heb ik ook bij Thibe de suikerbonen zelf samengesteld.

De kleuren waren heel snel beslist: limoengroen en turkoois met als extra kleuren wit en grijs.
De outfits in die kleuren waren vrij snel gevonden, had ik geluk ;-)
Ook voor het geboortekaartje had ik een idee in mijn hoofd en de vriendin van mijn man zijn stiefneef (amai wat een naam :-p) heeft het dan uitgewerkt voor ons.
Zij heeft ook de etiketjes gemaakt die op de suikerbonen kleven.
De geboortekaartjes van de andere 2 kindjes zijn ook haar werk, ben altijd heel blij met het resultaat.
Nu kan je dus het resultaat zien waarvoor ik deze foto's nodig had :-)

De foto's van de uitdeelcadeautjes in de klas zal ik er ook ineens bijzetten, alle kindjes waren heel blij met het presentje, zoon en dochter kei-fier dat ze het mochten vieren in de klas.

Voorkant

Achterkant
Het geheel
Voor de volwassenen
Flessenpost voor grootouders en meters en boontjes om te smullen in het moederhuis
Snoepjes voor de kindjes
Grabbelemmer voor de kindjes
Uitdeelcadeau voor in de klas van Tjorbe

Uitdeelcadeau voor in de klas van Yitte

12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf allemaal!!! Super! Dinaz♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh hee, wat heb jij er een werk van gehad! Het ziet er allemaal heel kleurig, mooi en professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jemig ik kijk mijn ogen uit ♥ allemaal even mooi zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat maken jullie er een werk van, hier houdt het met beschuit met muisjes wel op :P, nog gefeliciteerd he, daar was hij al! Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat ziet er prachtig uit allemaal! Heel erg mooi!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan! Mooie kleurtjes, en wat een variëteit aan geschenkjes!! Geniet van jullie wondertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan en nog een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig geboortekaartje en wat een mooie presentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!