woensdag 29 mei 2013

Liefdespakket + geldcadeau

Mijn beste vriendin is onlangs getrouwd dus ben ik een tijd geleden op zoek gegaan naar leuke ideeën om geld te verpakken, daar heb ik een leuk boekje voor gekocht.
Ik had ook een liefdespakketje samengesteld, zo kon ze 14 dagen lang elke dag een (al dan niet zelfgemaakt) cadeautje open doen om af te tellen naar haar speciale dag :-)

De ingepakte cadeautjes
Hartje van Action gepimpt met lint en tekst op gestreken, allemaal hartjes (Action, Wibra, Kruidvat) en gratis magazine van bij Flair, leuke liefde is afbeeldingen, 2 kadertjes gemaakt met mooie afbeeldingen
Houten hartendoosje en plakparels van Action, tortelduifjes van bij Ava
Pluimpjes en hartjes had ik al liggen (de hartjes heb ik bijgehouden van onze eigen trouw, had mijn zus gebruikt om hun geldcadeau op te fleuren)

6 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!