woensdag 20 november 2013

Flockfun

Afbeeldingen zoeken en uitknippen uit flockfolie, heel leuk om te doen, vrij gemakkelijk ook om mee te werken.
De kindjes zijn altijd superfier als ze een t-shirt kunnen aandoen met een tekening dat mama heeft geflockt :-)

Van deze had ik al een witte versie gemaakt, maar helaas zat er een enorm gat in de mouw :-(
Zoon vond het zo'n leuke applicatie dat ik ze nog maar eens heb gemaakt.

Voor mijn grote dinolover, serieus uitknipwerkje ;-)

En een t-shirtje voor onze kleine bandiet :-)



3 opmerkingen:

  1. Echt super leuk. Ik kocht laatst kant en klare flock applicaties op het stoffenspektakel maar dit wil ik echt ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die dino's zullen nogal een werk geweest zijn. Mooie truitjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!