dinsdag 12 november 2013

Kleine knutselprojectjes

Een paar kleine projectjes die ook wel een plaatsje op mijn blog waard zijn, maar niet groot genoeg zijn om er een volledig blogbericht over te schrijven ;-)

Mijn eerste ervaring met fimo: een juwelensetje voor de verjaardag van mijn vriendin

Geldcadeautje voor een babyborrel

Gepimpte oorbellenhouders voor de dochter

Gaatjes in de broeken verstopt ;-)
Het rokje had ik vorig jaar cadeau gedaan aan mijn nichtje met bloemen in flexfolie er op, maar die waren allemaal los gekomen en kwijtgeraakt dus hebben we dit maar eens geprobeerd


Vilten handpop: setje van bij Boekenvoordeel, had ik van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk! En amai, wat heeft de dochter veel oorbellen ;-) Ik heb overlaatst in de Veritas van die stekertjes gekocht waar ge zelf iets moet oplijmen. Welke lijm kan ik daar het beste voor gebruiken? En nu nog dingen zoeken die ik er kan oplijmen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat begint al een mooie verzameling te worden hé ;-)
      De grootste draagt ze nog niet, maar die was ik voor de nichtjes aan het maken en had zoiets van dan maak ik ze voor haar ook maar ineens voor ooit (die knopenoorbellen zijn echt in trek bij meisjes van de leeftijd van u poppemie ;-))
      En die kleine gekleurde stekertjes was een setje van h&m, kei-goedkoop dus ik dacht pak ze mee en we zullen wel zien of ze er tegen kan vermits het geen echt zilver is, maar het is in orde :-)
      Ge kunt dat het beste doen met alleslijm of een lijmpistool, werkt meestal beter dan de echte sieradenlijm raar maar waar.
      Veel succes met de zoektocht naar spulletjes :-).
      Ik heb al knoopjes gebruikt of kleine kraaltjes, stickertjes,...

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!