dinsdag 4 maart 2014

Pay it forward

Mamadammeke deed een pif-oproepje.
ik waagde mijn kans en hoor bij de 5 gelukkigen die dit jaar een presentje van haar kunnen verwachten.
Nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik ook 5 mensen gelukkig maak en zo de pif verder zet :-)



Hier even de spelregels:
Doe je graag mee? Laat een berichtje na hieronder!
Vermeld ook even je lievelingskleur, je lievelingsdier, of je al dan niet juwelen draagt en andere dingen die je kwijt wilt die me zouden kunnen helpen om een verrassing voor je te maken.

De eerste 5 personen krijgen ergens dit jaar een verrassing van mij.
Het kan vanalles zijn: een boek, een knuffeltje, iets zelfgemaakt, een kaart, gebakken koekjes of een andere verrassing.
Je zult je presentje toegestuurd krijgen op een moment dat ik iets tegenkom dat ik bij jou vind passen en waarvan ik denk dat het je blij zal maken.

Voorwaarde: plaats dit bericht ook op je blog of Facebook zodat het een web vormt van vriendelijkheid naar elkaar toe. Laten we in 2014 meer leuke dingen voor elkaar doen zonder bijbedoelingen.

Doel: Een glimlach op elkaars gezicht toveren en laten zien dat we aan elkaar denken

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er wel zin in!!!
    lievelingskleur, rood geel groen en turkois (krachtige kleuren, maar geen neon) . Ik draag geen juwelen alleen heel soms een ketting
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)
    lievelings

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zie ik ook wel zitten! :)
    Lievelingskleur: heldere kleuren
    Lievelingsdier: giraf
    Ik draag regelmatig juwelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!