dinsdag 25 februari 2014

Carnaval

Carnaval, voor mijn kindjes die zich graag verkleden een hele leuke periode.
De zoon zei al een paar maanden dat hij Mario Bros wou worden, de dochter had nog geen uitgesproken mening.
Mama heeft dus haar best gedaan om hem dat kostuum te bezorgen en het is zeer geslaagd al zeg ik het zelf.
Voor de dochter heb ik iets heel kleurrijk gemaakt, waarin ze toch nog gemakkelijk kan bewegen enz.
Ze hebben er ook 2 keer geniet van want afgelopen zaterdag was het carnavalbal op de turnkring en morgen is het carnaval in't school. En mijn kinderen kennende zal het nog wel vaker uit de verkleedkoffer komen want ik moest het vorige week al goed verstoppen of ze deden het de hele tijd aan, wel een mooi compliment voor mama natuurlijk :-)
Ook kleine man mocht verkleed mee ;-), ik zag in Carrefour een pyjama hangen met bijpassend mutsje en kon het niet laten om dat mee te pakken, hij was om op te eten hihi.

Salopet uit Knippie april/mei 2012
Petje zelf uitgetekend met dank aan deze tutorial

Voor het rokje deze tutorial gevolgd. Ik heb wel een elastiek gebruikt, leek me handiger om naar het toilet te gaan en ik zag het al gebeuren dat de dochter het rokje om de 5 botten zou open trekken, niet leuk voor de juf ;-)
Als accessoires de organza rond rekkertje geknoopt en een broche gemaakt met een veiligheidsspeld

Fiere kindjes

Zie eens hoe lief :-)


2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!