dinsdag 11 februari 2014

Bandwerk voor het schoolfeest

Afgelopen weekend hebben mijn kindjes schoolfeest gehad en het was de moeite!
Het was een heuse circusshow in een echte circustent in samenwerking met Circus Picolini
Ik had me aangemeld als naaimama en heb dus wat bandwerk verricht met soms wel wat gezucht en geklaag tot gevolg ;-).
7 broeken heb ik genaaid in een ambetant schuifstofje dat nog eens snel rafelde ook, maar het is me gelukt haha.
Het doet toch wel iets om de kinderen in je creaties te zien optreden :-)

Ik hoop binnenkort wat foto's te kunnen plaatsen van mijn eigen kindjes, maar het is nog even wachten op foto's. Ze vroegen om geen foto's te nemen omdat de kindjes al zenuwachtig genoeg waren en last gingen hebben van de flitsen, maar er was wel iemand met een professioneel fototoestel en er is gefilmd geweest (onderstaande actiefoto is dus ook een foto dat in de krant stond)


2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt.
    Ik hoorde vele leuke commentaren op de circusvoorstellingen en ken ook verschillende kleine artiesten die meededen.
    Tijdens onze Krea(t)uurkes werd er ook iets gemaakt voor dit schoolcircus, de 'sjerp' en hoed voor de circusdirectrice misschien, niet waar Joke van 't Burooke?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Je hebt een juf en vele kindjes blij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!