woensdag 5 februari 2014

Verjaardagscadeaus voor mijn 5-jarig nichtje

De jongste van mijn zus is een paar dagen geleden 5 jaar geworden.
Vorig jaar gaf ik haar een t-shirt en rokje dat ik gepimpt had met flockfolie en zelfgemaakte oorbelletjes
Dit jaar werd het een knuffeldeken (ze had al van de geboorte een zacht dekentje, maar dit was tot op de draad versleten) met bijpassend kussentje, een handtas gemaakt uit een versleten kinderjeansbroek gevuld met zelfgemaakte oorbelletjes en een gekocht armbandje.
En het viel zo hard in de smaak dat grote zus die binnen 2 weken verjaart ook al een deken heeft besteld ;-)


Knuffeldeken en kussen: 1 kant katoen, de andere kant fleece

Handtasje
Nu hoeft ze de oorbellen van grote zus niet meer te stelen ;-), alleen was grote zus nu jaloers op het armbandje haha.



1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!