zaterdag 19 juli 2014

Swapfun

Sinds kort heb ik het swappen terug ontdekt. Ik deed al eens mee via een blog en via een naaigroepje op Facebook, maar nu zit ik in een heus swapgroepje :-)
Bij swap 1 is er helaas iets fout gelopen met de verzending, de eerste keer is er gewoon niks aangekomen, de 2de keer heeft ze verzonden in 3 enveloppes waarvan er maar eentje is aangekomen spijtig genoeg :-(
Swap 2 is de persoon in kwestie het persoonlijk komen afgeven aan de deur (zat een plant bij voor mijn verjaardag, opening was iets na mijn verjaardag ;-))
Dit stuurde ik bij de eerste swap: voor een mama met 4 dochters. Speldjes en knoopjesoorbellen, voor haarzelf roosjesjuwelen en geurkaarsjes versierd met masking tape
Dit kreeg ik bij de eerste swap: een kaartenmapje

Ik stuurde naar een 50- jarige vrouw die van kleur houdt een heel fleurige ketting en 7 paar oorbellen, elke dag kleur ;-)
Gekregen bij de 2de swap: een plant en zelfgemaakt kaartje voor mijn verjaardag (die kreeg ik al voor de opening, de rest is nog mooi in de doos moeten blijven ;-)), klein en groot visje uit keramiek en voor de kindjes 3 uilenhangers met stukjes zeep aan, ruikt dus heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!