maandag 4 augustus 2014

I spy bags

I spy bags, een leuke activiteit voor tijdens het rijden, ze stonden al een hele tijd op mijn to do-lijstje ;-)
Ik heb me er 2 weken geleden aangezet en doordat het zo vlot ging, heb ik er maar ineens 4 gemaakt kwestie van wat afwisseling te hebben.
Ik heb deze tutorial gevolgd.

Kindjes vonden het super leuk (en dit al zonder een voorbeeldfoto, dus hopelijk evenveel succes als ze de foto er bij krijgen), zelfs de jongste vond het heel interessant, hij vond het wel raar dat hij die speelgoedjes er niet uit kreeg ;-)
Hij heeft er serieus mee zitten schudden enz, dus nu weet ik ineens dat die zakjes niet direct open gaan springen want die bolletjes was wel een werk om die proper in het zakje te krijgen en die zou ik nu niet willen opkuisen :-p
Nu nog de foto's afprinten sé en de zakjes kunnen mee op vakantie.









7 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Jammer dat ik dit niet kende toen mijn kids nog klein waren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er keileuk uit! Laat je weten of ze er lang interesse in hebben? Ik heb er ook al aan gedacht om die te maken, maar weet niet of mijn kinderen het lang genoeg interessant gaan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat is de bedoeling van dit speelgoedje?Ik ken dat niet maar mijn kinderen zijn al groter.Wie weet wel leuk voor ons achternichtje van bijna 3 jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ze zo makkelijk als moeilijk maken dat je zelf wilt.
      Mijn dochter van bijna 4 vindt het ook heel leuk.
      Het zijn zoekzakjes. Het is dus de bedoeling dat ik bovenstaande foto's ook afprint en dan zeg tegen hun zoek naar dat specifiek dingetje.
      Ze moeten dan blijven duwen en schudden met het zakje totdat het specifiek dingetje zichtbaar is tegen het plastic.

      Verwijderen
  4. Ik krijg de tutorial niet open. Welk materiaal heb je gebruikt voor de venstertjes? Kreeg je dat gemakkelijk gestikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!