maandag 25 augustus 2014

Creatieve kids

Toen ik mijn foto's aan het bekijken en sorteren was, kwam ik deze foto's nog tegen ;-)
Het was ook al een tijdje geleden dat ik een post had geplaatst over mijn creatieve kids, dus dit kwam goed uit haha.
De foto's dateren dus al wel van juni, toen had de zoon koekjes nodig om uit te delen in de klas om zijn verjaardag daar al een beetje te vieren vermits hij in de grote vakantie verjaart.
Het blijft toch een succes zo koekjes bakken :-)


Lekker bakmengsel van bij Action, ga ik zeker nog eens meepakken.
Het zijn zandkoekjes
Volle concentratie

Het versieren op zich was ook heel leuk



Ziet er kleurrijk uit hé :-)

Allemaal tekeingen voor omie, zowel van grote deugniet als van trezebees

2 opmerkingen:

  1. Deze week dus hup naar de action voor zandkoekjesdeeg! Lijkt me wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk als ze zelf koekjes kunnen bakken. Bij mij beperkt het koken met mijn dochter zich nog tot pudding :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!