dinsdag 2 september 2014

Cameofun

Ik heb voor onze vakantie nog de tijd gevonden om mijn nieuw speeltje de Cameo Silhouette eens uit te testen en ik werd op slag verliefd ;-)
In tussentijd hadden de kindjes zich geamuseerd met de verpakking: Kijk mama, het sneeuwt hier binnen! Aldus de dochter die een stuk piepschuim had gepikt uit mijn doos :-p
Kindjes vonden het trouwens ook heel interessant om die nieuwe machine bezig te zien, dus het zal sowieso altijd oppassen worden als ik het doe wanneer ze in de buurt zijn.
Ik heb hem direct een zwaar klusje gegeven ;-), namelijk een flock voor op mijn gsm-hoesje en stond er van versteld hoe precies die machine is
Mijn saai gsm-hoesje gepimpt :-)

Voor ons trezebees

Voor grote deugniet

Voor kleine bandiet


6 opmerkingen:

  1. Heel tof gedaan.Is die duur die Cameo?Ik heb geen kleine kinderen meer maar zo wel graag van alles pimpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er hangt idd wel een prijskaartje aan, maar met wat je er allemaal mee kan doen is hij zijn geld meer dan waard.
      Het is zoveel meer dan een machine om flockfolie mee te snijden, je moet het maar eens allemaal opzoeken.
      Ik heb hem via een groepsaankoop gekocht bij de firma Gezels met de centjes dat ik heb gekregen voor mijn 30ste verjaardag :-)

      Verwijderen
  2. Gaaf is hij he, heb hem zelf in juli voor mijn verjaardag gehad en nog steeds zo blij mee... Heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik heb er nog steeds niet zo heel veel mee gedaan, maar dat komt nog ;-) Mijn eerste creatie lukte, dan is ventje met de instellingen bezig geweest en lukte het niet meer. Moet er nog eens tijd voor maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil er ook heel graag een, zit op de volgende groepsaankoop te wachten :-) Heel tof, dat gsm-hoesje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!