maandag 27 oktober 2014

Cadeautjestijd

De afgelopen weken heb ik een paar keer een zelfgemaakt cadeautje afgegeven.
Altijd leuk om te zien hoe blij de mensen daarmee zijn en hoe verwonderd ze zijn als ik zeg dat het zelfgemaakt is :-)

Artiestenmap gemaakt voor de verjaardag van het vriendje van de dochter, patroon gevonden via Facebookgroep De Stoffemiekes

3 t-shirtjes gemaakt om af te geven op de babyborrel van Warre.
Uitgesneden met de Cameo



Klein cadeautje voor mijn zus om haar een hart onder de riem te steken
Magneetjes opgepimpt met knoopjes, ook voor mijn zus
Verjaardagscadeautje voor mijn ander zusje
Zakdoekhoesje
Mufko van Kadhetjes

5 opmerkingen:

  1. Leuke dingen zie ik hier.Bij ons in de familie is ook pas een Warre geboren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die magneetknoopjes zijn ook leuk! Vanwaar komen die magneetjes? En het 'mama was hier' t-shirt, het is echt ne topper ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke cadeautjes! Ik ga me toch ook zo'n Cameo aanschaffen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!