vrijdag 3 oktober 2014

Meeneembare autospeelmat, DIY-pakket Hilde@home

Ik volg de blog van Hilde@Home al een hele tijd, echt een super blog!
Vorig jaar blogde ze al eens over haar meeneembare autospeelmat en toen wist ik al dat ik die ook ooit ging maken met kindjes in huis die gek zijn van auto's ;-)
Toen ze in juni een give-away deed en zo'n chique DIY-pakket weg gaf, was ik er als de kippen bij om mee te doen.
Helaas was ik niet de winnaar, maar wel vastberaden om zelf zo'n mat te maken, dus heb ik mij al gauw zo'n pakket besteld.
De mat was echt leuk om te maken en een groot succes bij mijn 3 (b)engels.
Zou je zelf ook zo'n mooie mat willen maken? Klik dan hier en scrol dan naar onder om een foto en gegevens te zien.





Achteraf bedacht ik dat ik nog een mooie strijkapplicatie had liggen, maakt het helemaal af vind ik :-)



4 opmerkingen:

  1. Ze kunnen er maar plezier van hebben,hé!En zo spelen wel mooi samen een spel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kunnen ze wel goed, zo samen spelen :-)
      Al zijn er momenten dat ze elkaar in de haren vliegen ook zenne haha, maar dat zal overal wel zo zijn veronderstel ik ;-)

      Verwijderen
  2. Je kinderen lijken zich super te amuseren met de autospeelmat! En die applicatie erop maakt het inderdaad af! Dank je wel voor je linkje ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!