maandag 17 november 2014

Swapfun

Een tijdje geleden blogde ik al een paar swapcreaties.
Ondertussen zijn er weer 2 swapjes geweest, dus tijd om die te laten zien :-)

Bij de eerste swap had ik een mama met 2 dochters.
Dus ik maakte oorbelletjes voor haar en de meisjes, een zakdoekenhoesje, een Mufko van Kadhetjes voor haar en tulerokjes voor haar 2 dames.




 Ik kreeg: een t-shirtjurkje voor trezebees, een kersenpitkussen en 3 potjes zelfgemaakte plasticine en dat kwam zowaar allemaal uit dat kleine doosje ;-)



De 2de swap was een speedswap dus was het zoeken naar iets dat snel klaar was.
Ik had een dame wiens creatienaam met een bijtje is en zelf kei-mooie creaties maakt met haar naaimachine dus heb ik me geamuseerd met porseleinstift en fimo en ze was er al een geluk heel blij mee :-)


Ik kreeg 4 armbandjes die ik apart of als set kan dragen

 

4 opmerkingen:

  1. oh leuk! Ik wil ook nog wel eens swappen, maar ik weet dan nooit waar ik de ander blij mee kan maken.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi allemaal, je moet maar op het idee komen, hè!
    Hoe maak je die tule-rokjes? Ziet er tof uit :-)
    En wauw voor het fimo-bijtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!