maandag 24 november 2014

Meeneembare boerderijspeelmat

In oktober blogde ik al de meeneembare autospeelmat voor de jongens.
Die mat stak natuurlijk ons dochter haar ogen uit en het duurde niet lang of ze kwam heel liefjes vragen of dat ik alstublieft een boerderijmat kon maken voor haar diertjes.
Ik vond het een super idee van haar, patroon van de autospeelmat wat aanpassen en klaar.
Midden oktober heb ik via Klijntje een thuisverkoop gedaan en mijn oog viel direct op dit stofje, ze heeft het niet meer losgelaten vanaf dat ik het gekocht had ;-)
En blij dat ze is met haar mat! Is al goed gebruikt geweest, daardoor dat het er niet gestreken uitziet ;-)

Achteraf nog een leuke applicatie gevonden
Zie ze blinken ;-)



3 opmerkingen:

  1. Zo stralen seg! Voor zo'n dankbaar snoeteke naait ge toch met plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat was inderdaad het perfecte stofje ervoor. Mooi gemaakt! En de dochter is weeral content :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is er duidelijk mee in de wolken, goed gedaan van mama!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!