maandag 1 december 2014

Jurkje uit 'Stof voor durf het zelvers'

In mei liet ik jullie het basisjurkje van uit het boek 'Stof voor durf het zelvers' zien.
Dit is een jurkje met hetzelfde bovenstuk, maar met een rimpelrok eraan, de volledige lengte van de stof gerimpeld en aangepast aan trezebees haar lengte.
Eigenlijk heel simpel dat rimpelen (gaat ook heel snel als je het met je naaimachine doet, bij het Elodiejurkje had ik het toen met de hand gedaan) en zo'n mooi resultaat.
Dochter was weer heel blij met haar zwierjurk :-)
Het stofje is er eentje van Dapper en ligt al een tijdje in mijn kast, dus waar ik hem juist besteld heb weet ik niet meer.



Kleine broer was er weer als de kippen bij om mee op de foto te staan ;-)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!