woensdag 17 juni 2015

Geldcadeautjes en pifcadeautjes

Juni is hier een heuse verjaardagsmaand, zowel mijn schoonbroer, mijn zusje, broertje en ikzelf verjaren dan (de eerste 3 verjaardagen zijn al gepasseerd, ik verjaar volgende week woensdag :-))
Er moesten dus weer wat cadeautjes voorzien worden.
Het is altijd even zoeken vermits het juist 3 mensen zijn dat niet veel op hun verlanglijstje hebben staan buiten bonnen en geld of verzin zelf maar iets...
Mijn zusje kreeg dus een bon van het Shoppingcenter in Wijnegem en de broer en schoonbroer geld, maar toch iets leuker verpakt.

Ik had het al eens uitgetest voor de verjaardagscadeau van mijn schoonbroer, toen had ik zelf iets gemaakt op de pc en een hamer gaan kopen in Brico (die toen vrij duur uitviel en ook te zwaar was om echt vast te hangen aan de kader :-p)
Nu heb ik een leuk papier gevonden en de hamer komt van bij Action (lag bij de grappige cadeaus en is ook ineens een opener)
Ze reageerden heel enthousiast en gingen het waarschijnlijk zo laten totdat ze het geld eens echt nodig hadden ;-)

Voor mijn broer

Voor mijn schoonbroer, alsook de peter van de oudste zoon

En dan nog hopeloos te laat *schaam schaam* stuurde ik maandag eindelijk de beloofde pif-cadeautjes op, hopelijk zijn de dames er wat blij mee.
Een zakdoekhoesje en een bladwijzer met stofknoop, setje om dit te maken gekocht bij Lolalilie


1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!