maandag 8 juni 2015

Ik zag een elfje in het park

Er zijn zo van die stofjes en patronen waar je instant verliefd op kan worden.
De summer night lights van Michael Miller en de Mambo uit Homemade Mini Couture zijn er zo'n 2.
2 weken geleden kreeg ik het idee om deze samen te combineren en in mijn hoofd zag het er supermooi uit.
Donderdag er aan begonnen en afgekregen, en inderdaad, een match made in heaven vind ik :-), de dochter is ook al helemaal verliefd.

Het stofje komt van bij Klijntje
Ik heb de Mambo in maat 4 jaar uitgetekend voor mijn smalle bijna 5-jarige en die past perfect (had al op een paar blogs gelezen dat de maten nogal groot vielen en heb vergeleken met het basispatroontje van stof voor durf het zelvers om zeker te zijn. Al een geluk want ik had eerst een 6 jaar uitgetekend omdat ze die maat nu draagt)
Het is gecombineerd met een rimpelrokje.

We gingen naar ons parkje hier in de straat voor foto's en de dochter was redelijk in fotomodelmood voor haar doen ;-)










Patroon: Mambo uit Homemade Mini Couture
Stof: katoen Summer nights lights van Michael Miller

4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!