woensdag 16 december 2015

Kleine knutsels

Afgelopen weken waren hier druk, al een geluk dat er af en toe toch nog een klein knutselmomentje afkan of dat er gelegenheden zijn waarvoor ik wel 'moet' knutselen ;-)

Zo moesten we eind november naar een verrassingsfeestje voor de vrouw van mijn man zijn neef (wat een uitleg :-p) die 30 werd. Ik decoreerde een vaas en we staken daar het kaartje met de centen bij (alles van Action)

Grote deugniet mocht afgelopen zondag naar een verjaardagsfeestje en vermits ik voor de afgelopen feestjes aan iedere jarige een geflockte t-shirt had gegeven wou ik nu ook iets zelfgemaakt er bij doen.
Dit keer was het wel een meisje en ze vroeg boeken dus was de keuze voor een leeskussen snel gemaakt (letterlijk en figuurlijk want die zitten nu vrij snel in elkaar door de ervaring in het maken van die kussens ;-))

Vorig jaar kreeg ik voor mijn 30ste verjaardag van 1 van de genodigden een vaas met kaars erin, die heb ik wat winters gemaakt (ik zag heel veel voorbeelden via een Facebookgroepje met creaties vooral gemaakt met Actionspullen en vond het zo tof, het gerief komt dus ook van daar ;-))




Verder ben ik druk geweest met cadeautjes maken voor een Secret Santa Swap via het facebookgroepje swapperdeswap, maar dat is dus voor later vermits de opening pas op 24 december is.

En met kerstpyjama's voor de kerstkaartjesfoto's (veel meer werk dan ik dacht omdat ik een pietje precies ben en de lijntjes dus goed moesten uitkomen ;-) en het een flubbertricot was :-s
Die foto's zijn voor volgende week, je krijgt al wel een sneak peek :-)

2 opmerkingen:

  1. Amai druk bezig geweest! :-) Wel leuk gedaan die vazen! Toch altijd leuk om iets zelfgemaakt te geven of te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, jij hebt ook niet stilgezeten!
    Hier ook nog kerst-swaps die nog niet mogen getoond worden en kerstkaartjes die net op de bus zijn dus die ik ook nog even "geheim" houd :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!