maandag 21 december 2015

Prettige feestdagen!



Ik werk graag met foto's voor de kerstkaartjes.
De kinderen poseren er (meestal ;-)) graag voor en de ontvangers vinden het super tof om zo de groei van de kindjes te zien.
In november begin ik er over te brainstormen zodat ik zeker het resultaat krijg dat ik in mijn hoofd heb :-p
Het begint al een aardige collectie te worden: 20142013 en 2012

Via Pinterest zag ik een leuke foto met een schattige pyjama, melk en koekjes, die zou het worden dit jaar!
Ik ging op zoek naar een pyjamapatroon en had al een gratis pdf-patroon gevonden toen iets erna de Ottobre in mijn bus viel, moest lukken dat daar een patroon in stond voor een tricot-pyjama, veel gemakkelijker dus dan dat knip en plakwerk :-)
De stofjes komen van bij Klijntje
Er stak toch iets meer tijd in dan verwacht omdat de gestreepte stof nogal een flubberige tricot was en dus heel moeilijk om de lijnen goed te houden, daarbij nog eens het feit dat ik een enorme pietje precies ben en dat dus moet uitkomen bij mij ;-)
Maar ik ben tevreden met het resultaat, de kindjes vonden de shoot super leuk en wilden de pyjama niet meer uitdoen achteraf dus dat maakte mama enorm blij :-)
Bedoeling was om maar 1 of 2 foto's te gebruiken, maar ik kon niet kiezen dus heb ik ze er allemaal maar opgezet ;-)

Hierbij de foto's nog eens apart:




4 opmerkingen:

  1. Hoe tof gedaan zeg!Ik ben vooral fan van de voorlaatste foto.Fijne feestdagen voor jullie.En super coole pyjama's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is o zo duidelijk dat er veel plezier werd gemaakt tijdens het nemen van deze foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!