maandag 15 februari 2016

Swapfun

Diegenen dat mijn blog al een tijdje volgen, weten dat ik af en toe aan swappen doe.
Deze 3 swapjes werden georganiseerd door de facebookgroep Swapperdeswap.
Het blijft toch altijd spannend wat de andere persoon van je pakje gaat vinden en wat je zelf gaat krijgen.

Secret Santa swap
Ik gaf: een geflockte canvas met een mooie spreuk, 2 tassen met koffiespreuken (had ik als tip gekregen dat de ontvangster graag koffie drinkt) en een gepimpte kersttafereelbokaal met een ledkaarsje erin
Ik kreeg: voor iedereen kerstsokje gevuld met speelgoedjes (voor de jongens dino's, voor de dochter vlechtjes voor in haar haar) en snoepjes, kartonnen raamversiering om nog zelf ineen te steken, kerstversiering om op te hangen

 Winter Wonderland swap

Ik gaf: een geflockte canvas (met flock die het helaas wat moeilijker had dan de vorige, ik vrees door de verf, maar het gaf al een geluk wel een leuk effect), een gepimpte kandelaar met kaarsje en een glazen flesje gevuld met parels en een roosje in haar lievelingskleuren
Ik kreeg: een gepimpte fotolijst, een meeneembare auto-opberger, een artiestenmap en een meeneembaar haarspeldenzakje
 Valentijn swap
Ik gaf: een canvas met knopenhartje, een naaidoosje en chocolade
Ik kreeg: voor elk kindje een pakje (de oudste een dino-ei met groeiende dino, voor de dochter hello kitty-eitjes met verrassing, voor de jongste snoepjes in de vorm van auto's)
Een pot met snoepjes, een pot met kaarsjes, chocoladehartjes, een zak popcorn en een pakketje met vragen voor ons.


3 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!